VIP klub

Vásároltál és elérted az 5000 pontot? 

Lépj be a Süel nagykövetek VIP csoportba!

Idén lesz 9 éves az a zárt csoportunk, amely valódi vásárlóink közössége.

Outfit ötletekkel, inspiráló kötött megoldásokkal és persze VIP kedvezményekkel, voucherekkel és egyéb extra infókkal van tele,

díjmentes rendezvényeinkről nem is beszélve.

Kövess minket!

1. Vállalkozó vagy? Bemutatunk! Pályázz! 

 2022 a vállalkozónők éve lesz nálunk!
Ezt a projektet 2020-ra terveztük, nem véletlen, hogy anyuval pont akkor készítettük egy közös fotósorozatot. A Covid ugyan eltolta a kis projektet, de el nem törölte:). Lássuk milyen feltételekkel mit kínálunk…

Szeretnénk bemutatni összesen 12 vállalkozónőt, minden hónapban egyet. 
Mit kell tenned, hogy bemutassunk a Süel oldalon, a sok – sok Süel fannak?

Küldj egy nagyjából egy oldalas (A4) bemutatkozást, amiben bemutatod a vállalkozásodat. Hogy ezt miként teszed, teljesen rád bízom, amiket most írok azok csak ötletek, amiből nyilván neked is sok van:).
Meséld el hogyan kezdted, honnan indultál, mikor, kik/ mi inspirált, mivel foglalkozol pontosan, miért más az a szolgáltatás vagy termék, amivel foglalkozol, mi az, ami átsegített a nehézségeken (ha egyáltalán voltak), miért szeretsz vállalkozó lenni, hogyan lavírozol nőként a vállalkozók világában stb stb. Jöhet minden mókás, megható, érdekes történet, ami veled történt és kapcsolódik a tevékenységedhez. 

Fontos, hogy ez nem egy EU-s pályázat, nem az a lényeg számomra, hogy milyen formában vállalkozol, hány emberrel dolgozol (persze ha ez lényeges, akkor írd meg) hanem te magad, a karaktered, a terméked/ szolgáltatásod és minden, ami másnak is hasznos és inspiráló lehet. Lehet, hogy meguntad a munkád és újraterveztél, lehet, hogy anyukaként jöttél rá, hogy mostantól mással foglalkoznál, lehet, hogy a pároddal kezdtétek el, vagy éppen egy családi vállalkozást viszel tovább, de az is lehet, hogy mindig is vállalkozó akartál lenni és vagy is…bármi lehet, a lényeg, hogy legyen egy terméked vagy márkád vagy szolgáltatásod, ami minimum 50%-ban a tied és legyen közösségi média oldalad (facebook, instagram), na meg legyél nő, lány, hölgy, csaj, egyéb megkötés nincsen. 

Küldd el pályázatodat az info@suel.hu címre. Tárgy: Süel vállalkozónő 2022  (A pályázatokat folyamatosan várjuk)

Ha kiválasztottunk, akkor az adott hónap 3. vasárnapján a Süel Showroomban szeretnénk készíteni veled egy fotósorozatot, ahol fotósunk Futár Kata, sminkesünk Deák Veronika vár téged. Válogatunk a Süel ruhák és kedvenc kiegészítőid között (a fotózás részleteit előtte egyeztetjük). A fotók elkészülte után egy facebook posztban bemutatunk téged és a vállalkozásod a Süel oldalon, illetve szeretnénk készíteni veled egy live interjút a vállalkozásod kapcsán instagramon. 

Hogy mit kérünk cserébe? Az általad kiválasztott portré fotókat oszd meg saját és vállakozásod facebook oldalán, ahol elmeséled az egész pályázattal, fotózással stb. kapcsolatos élményeidet pár sorban (legyen az jó vagy rossz:)). Illetve kérjük, hogy a veled készült interjút is oszd meg instagram oldaladon. 

Várom nagyon a pályázatokat! Zsuzsi

2. Süel versenyképességének növelése (VEKOP 1.2.7-20). Miért drága a pulóver? 

A Süel márka versenyképességének növelése céljából 2020-ban elindultunk egy, az Európai Strukturális Alap által kiírt pályázaton (VEKOP 1.2.7-20 – Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása), melyet meg is nyertünk (röviden:)) és ennek köszönhetően láthattatok olyan csodás új Süeleket a divatbemutatónkon, amelyek fantasztikus kiegészítői lesznek az eddigi kötöttségeinknek. Akik indultak hasonlón azok tudják, hogy a pályázat kötelező eleme, hogy hírt adjunk a sikerünkről és weboldalunkon is bemutassuk a projekt részleteit. Ez egy szuper kötelező elem, amit én arra szeretnék használni, hogy másokat is inspiráljunk hasonló pályázatokon való elindulásra.

A pályázat három fordulójában (beleértve az előminősítést) a vállalkozást, a célokat, illetve ezekhez kapcsolódó akciótervet és budget allokációt vizsgálták. A pályázatot én írtam, amit azért szeretnék kiemelni, mert itt is bíztatok mindenkit arra, hogy hasonló esetben merjen elindulni, akár egyedül is. A Széchenyi Programiroda ingyenes konzultációt biztosít, ami nem a pályázat tartalmához kapcsolódik, sokkal inkább az utána következő (és a pályázat benyújtásakor is szükséges) adminisztrációt hivatott támogatni. Nagyon nagy köszönet Barak Helgának, aki a mi projektünket kísérte végig. 

Nézzük mi volt az én tervem: 

“Alapvető céljaink a külpiaci megjelenés, a márka bevezetése az EU több országában, márkaépítés, fenntartható működés, illetve az esetleges további járványügyi intézkedések/pandémiás helyzet mentén a szakképzett munkaerő megtartása.

A gépparkunk modernizálása, gyártási kapacitás bővítése elengedhetetlen a külpiacokon való megjelenéshez. A géppark portfóliójának bővülésével a a termékportfóliónk is bővül, így a kötött anyagok teljes spektrumát lefedve minden igényt kielégítene, akár nyári, akár téli kollekciókról beszélünk Az ehhez kapcsolódó modern tervező rendszer segíti a designerek munkáját, hatékonyságukat növeli. Ide kapcsolódóan a varrodai összeállítást is szeretnénk új gépekkel segíteni. A prémium pozícionálás megtartását, minőségi termék előállítást is segítik az új gépek, illetve a fenntartható környezet kialakítását, hulladékmentes formára kötést. Természetesen a minőségi szempontok mellett az új piacokra való nyitás mentén a megnövekedett keresletet is ki tudnánk elégíteni.

A bérköltség támogatás és a telephelyeink bérleti díjának fedezése segít minket, hogy a kialakult Covid-19 válság helyzetben továbbra is megtartsuk munkavállalóinkat, sőt lehetőséget teremtene új szakképzett munkaerő felvételére mely az összeállításnál szükséges lenne.

Mindezekkel és a már megszerzett 32 évnyi know-how-val nemzetközi szinten is versenyképessé válna a vállalkozás.

Mivel több nemzetközi kiállításon is részt vettünk, mint kiállító és mint látogató, ezért a kiállításokon való részvételt elengedhetetlennek tartjuk a nemzetközi megjelenéshez, a jelenlegi helyzethez alkalmazkodva akár digitális formákban.

A beszerezni kívánt új tervező rendszer beszerzése segíti a gyors és hatékony tervezést, a piaci környezet változásaihoz való gyors alkalmazkodást, amely egy kis vállalkozás előnye lehet egy multinacionális céggel szemben.

A fenntarthatóság több éve központi szerepet játszik a márkáink életében (https://suel.hu/fenntarthato_divat_kornyezettudatossag/) ehhez pedig a megfelelő, professzionális munkakörnyezet is hozzájárul melyet szintén javítani szeretnénk a gyártási részlegeken.

Összegezve a projekt a teljes tervezési, gyártási, értékesítési folyamatot segítené. Stabil hátteret adna a Covid-19 helyzetben, a kreatív folyamatokra és a külpiacra való lépésre fókuszálva.” 

A pályázat maximálisan elnyerhető összege 100.000.000 millió forint volt Közép-Magyarország területén, melyből 70% vissza nem térítendő támogatássá válhat, 30% az önerő. 

Pályázati budget allokációja: 

  • Gépek: 56,5 M
  • Bérek: 23 M
  • Bérleti díj: 9M
  • Külföldi kiállításokon való részvétel: 8M
  • Munkahelyi körülmények javítása: 3,45M

A fenti budgetbe összesen két kötőgép (a legmodernebb technológiát képviselő új gépek) és azokhoz tartozó szoftver, illetve tréning fért bele, szóval amint látjátok a kötőgépek nem tartoznak az olcsó mulatság kategóriába. 

A menüpont címébe nem véletlenül csempésztem bele a pulóver árára vonatkozó megjegyzéseket sem, hiszen ha végiggondoljuk ez még csak a technikai háttér egyik része. Utána jön az összeállítás, a munkaerő, utána az értékesítési csatornák bérleti díjai melyek euróban vannak megállapítva (2020 elején 317-es árfolyamról indultunk és 370-nél járunk) és nem beszéltünk akkor még a mi alapanyagaink árairól, amelyek átlagosan 20%-ot emelkedtek 2021-ben (és erre jön még az árfolyam változás okozta többlet). Ez nem panasz, egyszerű összegzés, hogy a vállalkozásoknak ilyen jellegű változásokkal is szembesülniük kellett, melyek a végtermék árát szintén intenzíven befolyásolják. 

Összegzés

A kedvezményezett neve:

Csillag Zsuzsanna EV.

 A projekt címe:

A Süel márka külföldi piacra lépésének és versenyképességének

támogatása kapacitás-és portfolióbővítéssel.

A szerződött támogatás összege,

70.000.000

 A támogatás mértéke (%-ban),

70%

A projekt tartalmának bemutatása

“Alapvető céljanink a külpiaci megjelenés, a márka bevezetése az EU több országában, márkaépítés, fenntartható működés, illetve az esetleges további járványügyi intézkedések/pandémiás helyzet mentén a szakképzett munkaerő megtartása.
A gépparkunk modernizálása, gyártási kapacitás bővítése elengedhetetlen a külpiacokon való megjelenéshez. A géppark portfóliójának bővülésével a a termékportfóliónk is bővül, így a kötött anyagok teljes spektrumát lefedve minden igényt kielégítene, akár nyári, akár téli kollekciókról beszélünk Az ehhez kapcsolódó modern tervező rendszer segíti a designerek munkáját, hatékonyságukat növeli. Ide kapcsolódóan a varrodai összeállítást is szeretnénk új gépekkel segíteni. A prémium pozícionálás megtartását, minőségi termék előállítást is segítik az új gépek, illetve a fenntartható környezet kialakítását, hulladékmentes formára kötést. Természetesen a minőségi szempontok mellett az új piacokra való nyitás mentén a megnövekedett keresletet is ki tudnánk elégíteni.
A bérköltség támogatás és a telephelyeink bérleti díjának fedezése segít minket, hogy a kialkult Covid- 19 válság helyzetben továbbra is megtartsuk munkavállalóinkat, sőt lehetőséget termtene új szakképzett munkaerő felvételére mely az összeállításnál szükséges lenne.
Mindezekkel és a már megszerzett 32 évnyi know-how-val nemzetközi szinten is versenyképessé válna a vállalkozás.
Mivel több nemzetközi kiállításon is részt vettünk, mint kiállító és mint látogató, ezért a kiállításokon való részvételt elengedhetetlennek tartjuk a nemzetközi megjelenéshez, a jelenlegi helyzethez alkalmazkodva akár digitális formákban.
A beszerzeni kívánt új tervező rendszer beszerzése segíti a gyors és hatékony tervezést, a piaci környezet változásaihoz való gyors alkalmazkodást, amely egy kis vállalkozás előnye lehet egy multinacionális céggel szemben.
A fenntarthatóság több éve központi szerepet játszik a márkáink életében (https://suel.hu/fenntarthato_divat_kornyezettudatossag/) ehhez pedig a megfelelő, professzinális munkakörnyezet is hozzájárul melyet szintén javítani szeretnénk a gyártási részlegeken.
Összegezve a projekt a teljes tervezési, gyártási, értékesítési folyamatot segítené. Stabil hátteret adna a Covid 19 helyzetben, a kreatív folyamatokra és a külpiacra való lépésre fókuszálva.”

A projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges

befejezés):

2022. 05. 30.

A projekt azonosító száma:

VEKOP-1.2.7-20-2021-00091.