Szállítási és Fizetési Feltételek

Rendelés menete

I. Ha a weben szeretne vásárolni, és bankkártyával, vagy Paypal számlájáról online fizetni.

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. (Kattintson a termék képére, vagy elnevezésére, és a megjelenő termék adatlapon a megfelelő méret kiválasztása – amennyiben a termék több méretben is elérhető – után kattintson a „Kosárba” gombra.)

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, kattintson a megvásárolni kívánt termék képére vagy elnevezésére, válasszon méretet – amennyiben a termék több méretben is elérhető – és kattintson a „Kosárba” gombra. Ezt minden további terméknél megteheti. A termék adatlapon lévő, jobbra és balra mutató nyilakkal is navigálhat a termékek között.
Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát és méretét.
A Kosár tartalmát a webáruház fejléce fölött jobb oldalon található „Kosár” elnevezésű gombra kattintva érheti el.
A Törlés oszlop alatt található, a kosárba helyezett termékekhez tartozó X-re kattintva törölheti a nem kívánt terméket a kosárból. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

3. A „MEGVÁSÁROLOM” gomb megnyomásával a vásárló átkerül a Paypal felületére.
A Paypal rendszeren keresztül kétféle módon is lehetőség van a fizetésre:
Dombornyomott bankkártyával:
1) Ebben az esetben Kattintson a középen elhelyezkedő, „Pay with my credit or debit card” elnevezésű linkre,
2) majd adja kártyája, ill. személyes adatait (ország, bankkártya száma, kártya típusa, lejárati idő, A bankkártya Cvk kódja, keresztnév, vezetéknév, cím, város, megye, irányítószám, telefonszám, e-mail cím)*
3) Az adatok megadását követően a “Review and continue” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
4) E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
5) A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

* Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

Paypal azonosítójával:
1) Ebben az esetben adja meg Paypal fiókjához tartozó email címét és jelszavát, és lépjen be fiókjába. Fizesse ki rendelését.
2) E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
3) A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

II. Ha a megrendelését e-mailben szeretné elküldeni, és utánvéttel fizetni.

1. E-mailben írjon listát a megvásárolni kívánt termékeknek a weblapon feltüntetett elnevezésével megegyezően, a megfelelő méret – amennyiben a termék több méretben is elérhető – és a termékből vásárolni kívánt mennyiség feltüntetésével.

Tehát az e-mailben feltétlenül szerepeljen: *
• A termék pontos elnevezése (ahogyan a webáruházban fel van tüntetve)
• A megfelelő méret (amennyiben a termék több méretben is elérhető)
• Termékenként a vásárolni kívánt mennyiség
• Az Ön neve (Vezetéknév, Keresztnév)
• A szállítási címe (ahol át szeretné venni a rendelt termékeket)
• Pontos telefonszáma
• e-mail címe

* Fontos! Kérjük, fordítson kiemelt figyelmet telefonszáma és az e-mail címének pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.

2. Megrendelését az alábbi címre küldje el: suelwebshop@gmail.com

3. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. *

4. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! *

* Fontos! Az email-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

I. Online fizetés esetén (Paypal, dombornyomott kártya)

A fizetés már megtörtént, mely az összes felmerülő költséget tartalmazta (rendelés összege, szállítás költsége)

II. Utánvéttel történő fizetés esetén (E-mailen történő rendeléskor)

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungary teljesíti.

Központi telefonszám:
+36 (1) 501-6200
+36 (40) 100-373

Központi e-mail:
dpd@dpd.hu

Központi fax:
+36 (1) 501-6214

Amennyiben csomagja iránt érdeklődik vagy szeretne együttműködni a DPD-vel, hívja a bármely hálózatról elérhető központi telefonszámunkat hétköznap 8:00 és 18:00 között.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A Házhoz szállítás díja: 1485 HUF
30 000 HUF rendelési összegtől a szállítás díja az eladót terheli.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Utánvéttel történő fizetés (e-mail-es rendelés) esetén:
kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Amennyiben a megrendelt termék hibásan kerül kiszállításra, vegye fel velünk a kapcsolatot és kollégáink cserélik.
Amennyiben a megrendelt termék használat közben a fonal miatt és/vagy az összeállításból fakadóan elszakad, foszlik, bomlik, akkor a terméket javítjuk.
Nem vállaljuk a felelősséget a helytelen termékkezelésből (mosás, szárítás) adódó hibákért, és divat kiegészítők használatából (óra, karkötő, táska) fakadó hibákért.
Ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot és egyedileg kezeljük a problémát.
“Méretprobléma” esetén a kifizetett összeg levásárolható.
Termék meghibásodása esetén a suelwebshop@gmail.com e-mail címen, illetve +36 (30) 385-5461 telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
• Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
• Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

(Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Adatkezelés

Az webáruház használata során a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@suel.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a SÜEL Knitwear webáruház (Csillag Zsuzsanna egyéni vállalkozó) általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra:

ÁSZF letöltése