VIP klub

Vásároltál és elérted az 5000 pontot? 

Lépj be a Süel nagykövetek VIP csoportba!

Idén lesz 9 éves az a zárt csoportunk, amely valódi vásárlóink közössége.

Outfit ötletekkel, inspiráló kötött megoldásokkal és persze VIP kedvezményekkel, voucherekkel és egyéb extra infókkal van tele,

díjmentes rendezvényeinkről nem is beszélve.

Kövess minket!

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok és tárhelyszolgáltató ismertetése
    • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
    • A kínált termékek kategória besorolása
    • Rendelési információk ismertetése
    • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
    • Rendelés lépéseinek bemutatása
    • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
    • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
    • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
    • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
    • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók, kellékszavatosság.
    • Az elállási jog ismertetése.
    • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató, panaszkezelési lehetőségek.
    • Békéltető testülethez fordulás lehetősége
    • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok:

European Knitwear Kft

A Kft. képviselője Csillag Zsuzsanna

Székhely: 1161 Budapest József u. 10/ e  (Hungary)
Adószám: 27957163-2-42

Cégjegyzékszám:01-09-358946

Email: info@suel.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (30) 385-5461

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A weboldalon értékesített Süel és Csillag Zsuzsi márkanéven megtalálható termékek gyártója:
Cégnév: Csillag Zsuzsanna Erzsébet– Egyéni Vállalkozó
Székhely: 8360 Keszthely, Kossuth Lajos utca 15.
Adószám: 54500284-2-40

Egyéni vállalkozói száma: 4876835

Tárhely szolgáltató adatai: 

Mediacenter Hungary Kft.
6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Adószám: 13922546-2-03

MediaCenter ügyfélszolgálata
E-mail: mediacenter@mediacenter.hu
Tel: 76 / 506-618
Fax: 76 / 575-024

 

Vásárló tudomásul veszi, hogy a(z) European Knitwear Kft  ([1161 Budapest József u. 10/ e  (Hungary)]) adatkezelő által a(z) [suel.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, üzletek

Webáruházunkban kötött és hurkolt ruhaneműk, kiegészítők vásárolhatók meg.
A megjelenített termékek megrendelhetőek online, házhoz szállítással, illetve megvásárolhatóak a honlapon található Kapcsolat menüpont alatt felsorolt üzletekben, melyek az alábbiak:

SÜEL – FASHION TREND CENTER (Kis- és nagykereskedés)
(1081-es bolt)

2040 Budaörs, Gervay Mihály u. 1.
Telefon: +36 (30) 471-1874

Nyitva tartás:
Hétfő – Szombat -> 10:00 – 19:00
Vasárnap -> 08:00 – 14:00

SÜEL – MAMMUT I.

1024 Budapest, Lövőház u. 2-4 első emelet
Telefon: +36 (30) 327-8680

Nyitva tartás:
Hétfő – Szombat -> 10:00 – 21:00
Vasárnap -> 10:00 – 18:00

SÜEL SHOWROOM

1051 Budapest, Arany János utca 9. 1. em. 2.
Kapucsengő: 18
Telefon: +36 (30) 222-4078

Nyitva tartás:
Bejelentkezéssel: info@suel.hu

SÜEL KESZTHELY

8360 Keszthely, Kossuth Lajos utca 15-17.
Telefon: +36 (30) 385-5461

Nyitva tartás:
Kedd – Péntek -> 09:30 – 18:00
Szombat -> 09:30 – 14:00
Vasárnap –  Hétfő -> zárva

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
• Pulóverek
• Kardigán
• Poncsó
• Csipke
• Rövid felső
• Ruha
• Nadrág
• Szoknya
• Fürdőruha
• Sapka, Sál, Kiegészítők, Aláöltözők

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.suel.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Suel.hu Online Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Suel.hu Online Webshopban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. A Suel.hu Online Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Suel.hu Online Webshop szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A regisztrációval az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre elektronikus levélben van lehetőség az “üzemeltetői adatok” alatt rögzített elérhetőségen (info@suel.hu). A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.

Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.

1.6. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre.

1.7. Tájékoztatás a szerződés formájáról

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja, a teljesítést követően a szerződéshez kapcsolódó adatokat nem tárolja, de a tranzakciókról természetesen számlát állít ki. Javasoljuk, hogy a vásárlást igazoló adatokat Ön őrizze meg a későbbi esetleges igényérvényesítése céljából.

A Szerződésre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  2. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  3. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

107/2017. (IV. 28.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet módosításáról

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00 – 16:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Automatikus visszajelzést érkezik a rendelés után 48 órán belül.
Általános teljesítési határidő, illetve kiszállítási határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül, ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben informálja a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést töröljük.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

  1. Ha a webes felületen keresztül szeretne vásárolni, és utánvéttel, banki utalással, bankkártyával, vagy Paypal számlájáról online szeretne fizetni.
  2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. (Kattintson a termék képére, vagy elnevezésére, és a megjelenő termék adatlapon a megfelelő méret kiválasztása – amennyiben a termék több méretben is elérhető – után kattintson a „Kosárba” gombra.)
  3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, kattintson a megvásárolni kívánt termék képére vagy elnevezésére, válasszon méretet – amennyiben a termék több méretben is elérhető – és kattintson a „Kosárba” gombra. Ezt minden további terméknél megteheti. A termék adatlapon lévő, jobbra és balra mutató nyilakkal is navigálhat a termékek között.
    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát és méretét.
    A Kosár tartalmát a webáruház fejléce fölött jobb oldalon található „Kosár” elnevezésű gombra kattintva érheti el.
    A Törlés oszlop alatt található, a kosárba helyezett termékekhez tartozó X-re kattintva törölheti a nem kívánt terméket a kosárból. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  4. A „MEGVÁSÁROLOM” gomb megnyomásával a vásárló átkerül a
  5. Paypal felületére, bankártyás fizetés esetén a
  6. Paylike felületre,
  7. utánvét választása esetén ez összesítést tartalmazó felületre,
  8. banki utalás esetén a banki adatokat tartalmazó felületre.

A megvásárolom gomb megnyomásával a fizetési kötelezettsége keletkezik az eladó felé.

a, A Paypal rendszeren keresztül kétféle módon is lehetőség van a fizetésre:
Dombornyomott bankkártyával:
– Ebben az esetben Kattintson a középen elhelyezkedő, „Pay with my credit or debit card” elnevezésű linkre, majd adja kártyája, ill. személyes adatait (ország, bankkártya száma, kártya típusa, lejárati idő, A bankkártya CVC kódja, keresztnév, vezetéknév, cím, város, megye, irányítószám, telefonszám, e-mail cím)*
– Az adatok megadását követően a “Review and continue” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
– E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
–  A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

* Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

PayPal azonosítójával:
– Ebben az esetben adja meg Paypal fiókjához tartozó email címét és jelszavát, és lépjen be fiókjába. Fizesse ki rendelését.
– E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
– A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
Az European Knitwear kft paypal azonosítója:
zsuzsi@suel.hu

b, A Paylike rendszeren keresztül bankkártya adataival tud fizetni a név, bankkártya szám, lejárat és CVC kód megadásával. A CVC kód a kártya hátoldalán található.

c, Banki utalás esetén a következő adatokkal tud bankján keresztül utalni:

European Knitwear Kft:

  • BANK:Otp Bank Nyrt.
  • SZÁMLASZÁM:11716015-21452828-00000000
  • IBAN:HU70117160152145282800000000
  • BIC:OTPVHUHB
  • Közlemény: a rendelés sorszáma

d,  Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

  1. Ha a megrendelését e-mailben szeretné elküldeni, és utánvéttel fizetni.
  2. E-mailben írjon listát a megvásárolni kívánt termékeknek a weblapon feltüntetett elnevezésével megegyezően, a megfelelő méret – amennyiben a termék több méretben is elérhető – és a termékből vásárolni kívánt mennyiség feltüntetésével.

Tehát az e-mailben feltétlenül szerepeljen: *
• A termék pontos elnevezése (ahogyan a webáruházban fel van tüntetve)
• A megfelelő méret (amennyiben a termék több méretben is elérhető)
• Termékenként a vásárolni kívánt mennyiség
• Az Ön neve (Vezetéknév, Keresztnév)
• A szállítási címe (ahol át szeretné venni a rendelt termékeket)
• Pontos telefonszáma
• e-mail címe

* Fontos! Kérjük, fordítson kiemelt figyelmet telefonszáma és az e-mail címének pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.

  1. Megrendelését az alábbi címre küldje el: suelwebshop@gmail.com
  2. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. *
  3. A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! *
  4. Az e-mail elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik a rendelés értékének megfelelően.

* Fontos! Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

  1. Online fizetés esetén (Paypal, dombornyomott kártya, banki utalás)

A fizetés már megtörtént, mely az összes felmerülő költséget tartalmazta (rendelés összege, szállítás költsége)

  1. Utánvéttel történő fizetés esetén

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Sérült csomag esetén kérje a futártól a kárjegyzőkönyv kitöltését. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. teljesíti.

Általános teljesítési határidő, illetve kiszállítási határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül (Magyarország területén belül), ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben informálja a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést töröljük. Külföldi (Magyarországon kívüli) cím megadása esetén a kézbesítési idő, földrajzi zónáktól függően a megrendeléstől számítva 7-14 munkanap is lehet. Ennek mértékéről a megrendelőt elektronikus úton értesítjük.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja Magyarországon: 2190 HUF
50 000 HUF rendelési összegtől a szállítás ingyenes, díja az eladót terheli.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Székhely, telephely, központi vevőszolgálat:

H-2351 Alsónémedi

GLS Európa u. 2.

a továbbiakban röviden: GLS Hungary

Elérhetőségei:

A Vevőszolgálat elérhető:

a 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonon

az info@gls-hungary.comvigyekel@gls-hungary.commegrendeles@gls-hungary.com e-mail címeken.

A csomagok kézbesítési információja (státusza) a csomagfelvételt követő munkanaptól kezdődően a www.gls-group.eu honlapon a csomagkeresési menüben a csomagszám alapján lehívható.

GLS Hungary a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik.

A 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonszámon a címzettek részére csomagszám alapján ad felvilágosítást a csomagokról.

GLS szállítás díja: 2190 HUF

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Utánvéttel történő fizetés (e-mail-es rendelés) esetén:
kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia és szavatosság

A Süel és Csillag Zsuzsi termékek kizárólagos gyártója Csillag Zsuzsanna Erzsébet EV.
www.suel.hu oldalon történő online vásárlásokért, illetve a termékekkel kapcsolatos összes reklamációért, panaszkezelésért, szavatosságért a European Knitwear Kft felel.

Amennyiben a megrendelt termék hibásan kerül kiszállításra, vegye fel velünk a kapcsolatot és kollégáink cserélik (info@suel.hu).
Amennyiben a megrendelt termék használat közben a fonal miatt és/vagy az összeállításból fakadóan elszakad, foszlik, bomlik, akkor a terméket javítjuk (info@suel.hu).
Nem vállaljuk a felelősséget a helytelen termékkezelésből (mosás, szárítás) adódó hibákért, és divat kiegészítők használatából (óra, karkötő, táska) fakadó hibákért.
Ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot és egyedileg kezeljük a problémát.
Termék meghibásodása esetén a suelwebshop@gmail.com e-mail címen, illetve az info@suel.hu e-mail címen kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet vásárló a kellékszavatossági jogával?
A vásárló webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?
A vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti vásárló kellékszavatossági igényét?
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Vásárló a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a vásárló termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A forgalmazó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek (lásd kötött termékek esetén gondatlan mosás, gondatlan használatból eredő szálkihúzódás stb.).

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

Elállás joga

  1. Az Ügyfél  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014 (ll.26.)  kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt,  a  fuvarozótól  eltérő  harmadik  személy  a  megrendelt  terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen  az  Ügyfél  vagy  az  Ügyfél  által  megjelölt,  a  fuvarozótól  eltérő  harmadik személy  az  utolsó  terméket  átveszi. Az  Ügyfél az  elállási  jogát  a  szerződés megkötésének  napja  és  a  termék  átvételének  napja  közötti  időszakban  is gyakorolhatja. Ha  az  Ügyfél  az elállási/felmondási  jogával  élni  kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például  postán, elektronikus  úton  küldött  levél  útján)  az  alábbi elérhetőségek egyikén:

European Knitwear Kft
e-mail: info@suel.hu vagy suelwebshop@suel.hu

Az  Ügyfél  határidőben  gyakorolja  elállási/felmondási  jogát,  ha  a  fent  megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

Ha  az  Ügyfél  eláll  a  szerződéstől,  haladéktalanul,  de  legkésőbb  az  elállási
nyilatkozatának  kézhezvételétől  számított  14  napon belül, illetve  a  termék visszaérkezését  követően a  Szolgáltató  visszatéríti  az  Ügyfél  által  teljesített valamennyi  ellenszolgáltatást,  ideértve  a  fuvarozási  költséget  is  (kivéve  azokat  a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget  nem  köteles  visszatéríteni,  ha  az  Ügyfél  elállási  jogát  nem  valamennyi
megrendelt  termék tekintetében  gyakorolta. A  visszatérítés  során  a  Szolgáltató  az eredeti  ügylet  során  alkalmazott  fizetési  móddal  egyező  fizetési  módot  alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja;  e  visszatérítési  mód  alkalmazásából  kifolyólag  az  Ügyfelet  semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az  Ügyfél kizárólag  akkor  vonható  felelősségre  a  termékben  bekövetkezett értékcsökkenésért,  ha  az  a  termék  jellegének,  tulajdonságainak  és  működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

  1. Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm.  rendelet 29.§ (1) bekezdése szerint az alábbi esetekben:
    a)  a  szolgáltatás  nyújtására  irányuló  szerződés  esetében  a  szolgáltatás  egészének teljesítését  követően,  ha  a  vállalkozás  a  teljesítést  a  fogyasztó  kifejezett,  előzetes beleegyezésével  kezdte meg,  és  a  fogyasztó tudomásul  vette,  hogy  a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy  kifejezett  kérésére állítottak  elő,  vagy  olyan  termék  esetében,  amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. e)  olyan  zárt  csomagolású  termék  tekintetében,  amely  egészségvédelmi  vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. f)  olyan  termék  tekintetében,  amely  jellegénél  fogva  az  átadást  követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek  az  adásvételi  szerződés  megkötésekor  állapodtak  meg,  azonban  a  szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére  keresi  fel  a fogyasztót  sürgős  javítási  vagy  karbantartási  munkálatok elvégzése céljából;
  9. i)  lezárt  csomagolású  hang -,  illetve  képfelvétel,  valamint  számítógépes  szoftver példányának  adásvételem tekintetében,  ha  az  átadást  követően  a  fogyasztó  a csomagolást felbontotta;
  10. j)  hírlap,  folyóirat  és  időszaki  lap  tekintetében,  az  előfizetéses  szerződések kivételével;
  11. k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. l)  lakáscélú  szolgáltatás  kivételével  szállásnyújtásra  irányuló  szerződés,  fuvarozás, személygépjármű – kölcsönzés,   étkeztetés   vagy   szabadidős   tevékenységekhez kapcsolódó  szolgáltatásra  irányuló  szerződés esetében,  ha  a  szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. m)  a  nem  tárgyi  adathordozón  nyújtott  digitális  adattartalom  tekintetében,  ha  a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott  annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  14. A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt,  technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetésére csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással, postai  csekken kerülhet sor. Ügyfélszolgálati Irodánkon személyes ügyintézésre akkor van lehetőség, ha az Ügyfél vagy az Ügyfél által meghatalmazott személy hozza vissza a terméket.
  15. A Szolgáltató igényt tarthat azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából  eredő kárának megtérítésére. A visszatérítést a Szolgáltató lakcímre küldéssel, vagy bankszámlára  utalással  tudja teljesíteni,  így  kérjük,  hogy  lehetőség  szerint  elállás esetén az elállási nyilatkozat mindenképpen tartalmazza a felhasználó lakcímét, vagy  bankszámlaszámát,  amin  a  visszatérítést  fogadni  tudja.  A  szükséges  adatok hiányában a pénz visszatérítése hosszabb időt vehet igénybe.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban:

Süel  – Fashion Trend Center – 1081-es üzlet

info@suel.hu
06306701455
2040 Budaörs
Gervay Mihály utca 1.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül csomagküldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton (csomagként), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját (2480 Ft) levonjuk a visszautalandó összegből.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a SÜEL Knitwear webáruház (European Knitwear kft) a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Választhatja az üzletünkbe való visszaszállítást is, ez esetben üzleteinkben tudják átadni a csomagot és átvételi elismervény ellenében lehet az üzletben hagyni a termék(ek)et. A csomag leadása után követő 14 napon belül a SÜEL Knitwear webáruház (European Knitwear kft) a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Csomagkedvezményekkel történő vásárlás esetén (pl.: 3 terméken 25% kedvezmény stb.) az elálláskor (a csomag egyes darabjaitól történő elállás esetén) a biztosított kedvezmény elvész és a visszautalandó összegből kerül levonásra.

Ingyenes szállítás igénybevétele esetén (50.000 forintos vásárlás felett) a kedvezmény elvész, amennyiben a visszaküldött termékek kosárértéke 50.000 forint alá csökken (tehát a visszaküldés után a vásárolt termékek összértéke az ingyenes szállítási limit alá csökken). A szállítási költséget a visszautalandó összegből vonjuk le, kivéve amennyiben igénybe veszi a visszáru futárunkat. Ebben az esetben csak a visszaszállítási futárt költség kerül levonásra.

Elállási nyilatkozatminta:

Címzett:

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó(k) neve:

 

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt

A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorlolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Fogyasztói panaszügyintézéssel kapcsolatos információk

  1. Tájékoztatjuk T. fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat, hogy panaszaikat az info@suel.hu vagy a suelwebshop@suel.hu e-mail címen elektronikusan kezeljük, vagy üzleteink bármelyikében szóban is fogadjuk, melyek elérhetőségét a kapcsolat, illetve üzletek menüpont alatt találják.

https://suel.hu/kapcsolat/

  1. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a panaszok kezelése szinte minden esetben egyedi kivizsgálást igényel. Az azonnal nem kivizsgálható és orvosolható szóbeli panaszokról azok beérkezését követően haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átad a fogyasztónak, telefonon vagy egyéb úton közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal együtt megküld a fogyasztó részére. Az azonnal nem orvosolható szóbeli panaszokra, illetve az írásbeli panaszokra vonatkozó érdemi válaszunkat legkésőbb a panasz beérkezését követő 30 napon belül írásban küldjük meg a fogyasztó részére.
  2. Tájékoztatjuk fogyasztónak minősülő vásárlóinkat, hogy panasz elutasítása esetén, valamint a termék minőségével, biztonságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyekben a vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatnak! A békéltető testület eljárásáról részletesen a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. rendelkezik.
  3. Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségeit a következő pontban találja. Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltetőtestület elérhetőségeiről a fogyasztót válaszlevelünkben külön, részletesen is tájékoztatjuk!
  4. Tájékoztatjuk a T. Fogyasztókat, hogy vállalkozásunk fogyasztói jogvita esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást!
  5. E-mail címünk: info@suel.hu

Békéltető testülethez fordulás lehetősége:

Tájékoztatjuk Önöket, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését!

Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségei az alábbiak:

  • Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefon: 06-76-501-500 Fax: 06-76-501-53
  • Levelezési cím: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 6001 Kecskemét Pf. 228.
  • e-mail: mariann.matyus@bkmkik.hu
  • Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
  • Baranya megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
  • Telefon: +36-72/507-154, fax: +36-72/507-152, 20/283-3422
  • e-mail: bekelteto@pbkik.hu
  • Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület Elérhetőségek
  • Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefon: 06-66-324-976 Fax: 06-66-324-976
  • Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefon: 06-46-501-091, 501-870 Fax: 06-46-501-099
  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefon: 06-1-488-2131 Fax: 06-1-488-2186
  • e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefon: 06-62-554-250/118 Fax: 06-62-426-149
  • e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
  • Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefon: 06-22/510-310; 22-510-323 Fax: 06-22-510-312
  • e-mail: fmkik@fmkik.humariann.jakab@fmkik.hu
  • Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefon: 06-96-520-217 Fax: 06-96-520-218
  • e-mail: bekelteto@gymskik.hu
  • Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
  • Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720
  • e-mail: bekelteto@hbkik.hu
  • Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Telefon: 06-36-429-612/122 Fax: 06-36-323-615
  • e-mail: eniko.kovacs@hkik.hu
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305-306. szoba.
  • e-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
  • telefon: 20/373-2570
  • Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefon: 06-34-513-027 Fax: 06-34-316-259
  • e-mail: kemkik@kemkik.hu
  • Honlap: http://kem-bekeltetes.webnode.hu
  • Nógrád megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
  • Telefon: 06-32-520-860 Fax: 06-32-520-862
  • e-mail: nkik@nkik.hu
  • Honlap: www.nkik.hu
  • Pest megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
  • Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
  • Telefon: 06-1-269-0703 Fax: 06-1-269-0703
  • Somogy megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
  • Telefon: 06-82-501-000 06-82-501-000 Fax: 06-82-501-046
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefon: 06-42-311-544 Fax: 06-42-311-750
  • e-mail: bekelteto@szabkam.hu
  • Tolna megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefon: 06-74-411-661 Fax: 06-74-411-456
  • e-mail: kamara@tmkik.hu
  • Veszprém megyei Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
  • Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814-111 Fax: 06-88-412-150
  • e-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
  • Zala megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Elérhetőségek
  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
  • Telefon: 06-92-550-513 Fax: 06-92-550-525
  • e-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az egyes békéltetőtestületek elérhetőségei az alábbi linken is elérhető: békéltetőtestületek

Tájékoztatjuk tisztelt fogyasztóinkat, hogy AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETÉBEN foglaltaknak megfelelően online adásvételi, illetve online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő fogyasztói jogvita esetén a jogvita rendezésére igénybe vehetik az online vitarendezési platformot, mely elérhető az alábbi linkeken:
Online Vitarendezési Platform

Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltetőtestület elérhetőségeiről a fogyasztót válaszlevelünkben külön, részletesen is tájékoztatjuk!

  • Fogyasztói jogvitának minősül: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között külön megkötésre kerülő adásvételi vagy szolgáltatási szerződés hiányában a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy
  • Fogyasztónak minősül: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Adatkezelés

  1. Adatkezelő neve, elérhetőségei

Az adatkezelő megnevezése: European Knitwear kft (a továbbiakban: Adatkezelő)

Az adatkezelő levelezési címe: 1161 Budapest József u. 10/ e  (Hungary)

Az adatkezelő e-mail címe: info@suel.hu

Az adatkezelő telefonszáma: +36 (30) 385-5461

  1. A honlapon végzett adatkezelések jogszabályi háttere, jogalapja, célja, a kezelt személyes adatok köre, valamint az adatkezelés időtartama

2.1. A cookie használatával kapcsolatos tájékoztatás

A cookie:

Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgy nevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk küld az Ön böngészőjének küld el azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról.

Az cookie jogszabályi háttere:

Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.